K2

To już 60 lat temu na amerykańskiej wyspie Vashon Island narodziło się K2, znane dziś jako potentat w segmencie producentów sprzętu sportowego, między innymi nart i snowboardów.

W szerokim portfolio grupy znajduje się również marka K2 Skate, produkująca rolki, która w 1994 roku zrewolucjonizowała rynek, wprowadzając w świat rolkarstwa miękkiego buta.

K2 Softboot to opatentowana w 1994 roku technologia, czyniąca jazdę nie tylko dobrym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ale także czystą przyjemnością. Wśród bogatej kolekcji na kolejny sezon znajdziecie Państwo rolki dla dzieci, rekreacyjne z grupy fitness, a także zawodnicze modele training. Uzupełnieniem powyższych są rolki freeridowe, przeznaczone do jazdy w mieście i nie tylko.

Serious Fun – to motto przyświecające marce K2, jest cały czas aktualne i żywe. Bardzo poważnie od ponad 60 lat inżynierowie , konstrutkorzy , zawodnicy i managerowie podchodzą do swoich zadań.
Ich obowiązki to również dobrze się bawić i dobrze czuć z tym co robią , prosta recepta na dostarczenie najlepszych na świecie produktów w świecie skatingu , snowboardingu , narciarstwa extremalnego jak i wielu innych gałęzi do których globalny team K2 od zawsze podchodził tylko i wyłącznie z pasją ludzi tworzących innowacyjne produkty. Cieszę się że jestem częscią globanej rodziny produkującej uśmiech przez cały rok, niezależnie czy zimą w Szczyrku czy latem w Los Angeles i wszędzie indziej.

Jerzy Wichrowski, Brand Manager K2

Skontaktuj się z nami

Non tristique ac tristique nunc amet, urna interdum amet nisl.
Mattis cursus ornare praesent mattis pellentesque sed ac.

Rafał Rotkegel

Przedstawiciel handlowy

tel.  +48 661 939 206
e-mail: r.rotkegel@larix.com.pl

Województwa:
dolnośląskie, lubuskie,
kujawsko-pomorskie, opolskie, pomorskie, śląskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Piotr Pełzowski

Przedstawiciel handlowy

tel.  +48 663 800 140
e-mail: p.pelzowski@larix.com.pl

Województwa:
lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, podkarpackie

Emil Kamiński

Przedstawiciel Handlowy

tel.  +48 601 973 154
e-mail: e.kaminski@larix.com.pl

Województwa:
kujawsko-pomorskie, lubelskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie

Wojciech Wysoczański

Junior Brand Manager Poland

Jerzy Wichrowski

Brand Manager Poland


Street Surfing

Esencją działania marki Street Surfing jest pasja tworzenia rzeczy unikalnych.

Od samego początku nasza misja się nie zmienia. W 2005 Street Surfing stworzył kategorię waveboardów, ten olbrzymi sukces popchnął markę do nowego działania.

Dziś Street Surfing to hulajnogi, deskorolki, longboardy oraz akcesoria. Wyróżniający się design produktów sprawia, że Street Surfing jest marką wyjątkową.

Its all about lifestyle – Od innowacji takich jak waveboard do najnowszych nowinek technicznych jak hulajnogi elektryczne. Wszystko zachęca nas do przebywania na świeżym powietrzu, do sprędzania czasu z przyjaciółmi w luźnej , wesołej atmosferze , czasami z obdartymi kolanami w skateparku a innym razem podczas spokojnej przejąźdżki długa aleją na ulubionym longboardie. Street Surfing to długie ciepłe letnie dni które chcemy aby się nigdy nie skończyły. Od lat Street Surfing zachęca do takiego właśnie sposobu spędzania swojego czasu, najcenniejszego co mamy, spędzmy go jak chcemy , najlepiej jak możemy.

Jerzy Wichrowski, Brand Manager STREET SURFING

Skontaktuj się z nami

Non tristique ac tristique nunc amet, urna interdum amet nisl.
Mattis cursus ornare praesent mattis pellentesque sed ac.

Rafał Rotkegel

Przedstawiciel handlowy

tel.  +48 661 939 206
e-mail: r.rotkegel@larix.com.pl

Województwa:
dolnośląskie, lubuskie,
kujawsko-pomorskie, opolskie, pomorskie, śląskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Piotr Pełzowski

Przedstawiciel handlowy

tel.  +48 663 800 140
e-mail: p.pelzowski@larix.com.pl

Województwa:
lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, podkarpackie

Emil Kamiński

Przedstawiciel Handlowy

tel.  +48 601 973 154
e-mail: e.kaminski@larix.com.pl

Województwa:
kujawsko-pomorskie, lubelskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie

Wojciech Wysoczański

Junior Brand Manager Poland

Jerzy Wichrowski

Brand Manager Poland


Reima

Reima to ogólnoświatowy lider w produkcji odzieży i obuwia sportowego dla dzieci.

Marka powstała „z radości z ruchu”, a jej misją jest zachęcanie najmłodszych do aktywności na świeżym powietrzu i przygotowanie kolejnego pokolenia szczęśliwych i aktywnych dzieci. Od blisko 80 lat tworzy trwałe, funkcjonalne, wygodne i łatwe w pielęgnacji produkty, które ułatwiają najmłodszym spędzanie aktywnego dzieciństwa.

W ofercie znajduje się szeroka gama odzieży, obuwia i akcesoriów odpowiednich na wszystkie pory roku dla dzieci w wieku od 0 do 12 lat. Marka powstała w 1944 roku w Finlandii, a jej historia rozpoczęła się od przerabiania starych mundurów wojskowych na bezpieczną, funkcjonalną i wygodną odzież dla całej rodziny.

Pierwszymi produktami były damskie ubrania robocze, ale wkrótce produkcja skoncentrowała się na odzieży wierzchniej, ze szczególnym uwzględnieniem odzieży dziecięcej. Na początku drugiego tysiąclecia Reima zaczęła koncentrować się wyłącznie na kolekcjach dedykowanych dla dzieci i do swojej oferty włączyła także obuwie.

Udowodniono, że zabawa ma pozytywny wpływ na całe przyszłe życie dziecka. Zmian dokonuje się małymi krokami, a dzięki blisko 80-letniemu dziedzictwu udowadniamy, że naszym wspólnym celem jest zapewnienie wszystkim maluchom aktywnego dzieciństwa i przygotowanie ich do życia w świecie przyszłości.

Paweł Buczko, Brand Manager REIMA

Skontaktuj się z nami

Dążenie do innowacji, wysoka jakość i trwałość produktów oraz dbałość o środowisko – to wszystko, by pobudzić radość z ruchu i zagwarantować każdemu dziecku aktywne i zdrowe dzieciństwo! #Reima

Anna Frączek

Junior Brand Manager

Paweł Buczko

Brand Manager


Protest

PROTEST to holenderski producent modnej i funkcjonalnej odzieży sportowej, istniejący na rynku od 1993 roku.

Z każdym kolejnym sezonem, marka PROTEST, unowocześnia swoje produkty o nowe technologie. Aby zapewnić swoim użytkownikom, maksymalny komfort i swobodę ruchów zarówno na stokach, jak i w wodzie wykorzystuje wysoce wodoodporne i oddychające tkaniny.

Kolekcja asortymentu PROTESTA jest bardzo obszerna – znajdują się w niej między innymi propozycje dla fanów surfingu, snowboardu, narciarstwa, jak również produkty do codziennego użytkowania.

Co roku projektanci PROTESTA przygotowują dla swoich klientów dwie kolekcje: zimową oraz letnią. Każdy z sezonów odzwierciedla najnowsze trendy poprzez starannie dobrany styl, krój oraz gamę kolorystyczną. Kolekcje skierowane są nie tylko dla osób dorosłych. Nastolatkowie i maluchy również znajdą niepowtarzalne produkty dla siebie.

Pragnienie przypomnienia światu, że jazda na desce to świetna zabawa oraz uczynienie świata lepszym miejscem dla wszystkich fanów desek, zarówno na stoku, jak i w wodzie – to cele, do osiągnięcia których nieustannie dążymy i będziemy dążyć, bo robimy to co kochamy. Robimy to, oferując modną i funkcjonalną odzież, by dobrze bawić się na desce i świetnie przy tym wyglądać.

Paweł Buczko, Brand Manager PROTEST

Skontaktuj się z nami

Najnowsze trendy w stylach i kolorach, dbałość o szczegóły, począwszy od materiałów, przez zamki, po hafty i przeszycia – to właśnie nadaje naszej ofercie bogaty i ekskluzywny wygląd, nie tracąc przy tym funkcjonalności. A wszystko po to, by po prostu świetnie się bawić! #ToGetThere

Anna Frączek

Junior Brand Manager

Paweł Buczko

Brand Manager


Silvini

Silvini to czeski producent technicznej odzieży sportowej dedykowanej zarówno sportowcom hobbystom, jak i również zawodowym sportowcom, dla których stał się sposobem na życie.

Starannie zaprojektowane ubrania mają pomóc każdemu w przekraczaniu własnych granic. Trzonem kolekcji w sezonie letnim jest odzież rowerowa, a zimą króluje odzież przeznaczona do narciarstwa biegowego, które jest idealną alternatywą dla jazdy na rowerze, gdy nadejdzie śnieg.

Marka tworzona z pasją przez specjalistów w obu tych dyscyplinach sportowych. Rozwój i projektowanie produktów oraz wszelkie działania strategiczne niezbędne do perfekcyjnego funkcjonowania marki odbywają się w Czechach. Współpraca z marką Silvini rozpoczęła się w 2020 roku i od razu spotkała się z dużym entuzjazmem. Świetne kroje, zastosowane technologie, czy ciekawe kolorystyki przyciągają uwagę nie tylko kupców, ale i przede wszystkim klientów końcowych.

Marka obecnie dostępna jest już w ponad 50 krajach na całym świecie. Strategia firmy nieustannie opiera się na dążeniu do innowacji, wysokiej jakości i trwałości.

Ubrania przeznaczone do uprawiania sportów wyczynowych muszą być w stanie wytrzymać wszystkie wymagające sytuacje. Takie właśnie jest Silvini. Otwiera drogę do radości, poczucia zwycięstwa i pokonywania kolejnych przeszkód. To firma złożona z ludzi żyjących sportem, którzy jak nikt inny będą w stanie sprostać najtrudniejszym wyzwaniom.

Magdalena Borodeńko, Brand Manager SILVINI

Skontaktuj się z nami

Nieważne czy jesteś miłośnikiem biegówek, fanem enduro, MTB, czy jeździsz na szosie. Ważne, że chcesz przekraczać własne granice, a odzież Silvini z pewnością Ci w tym pomoże! #YourRideYourChoice

Rafał Rotkegel

Przedstawiciel handlowy

tel.  +48 661 939 206
e-mail: r.rotkegel@larix.com.pl

Województwa:
dolnośląskie, lubuskie,
kujawsko-pomorskie, opolskie, pomorskie, śląskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Piotr Pełzowski

Przedstawiciel handlowy

tel.  +48 663 800 140
e-mail: p.pelzowski@larix.com.pl

Województwa:
lubelskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, świętokrzyskie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, podkarpackie

Emil Kamiński

Przedstawiciel Handlowy

tel.  +48 601 973 154
e-mail: e.kaminski@larix.com.pl

Województwa:
kujawsko-pomorskie, lubelskie, mazowieckie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie

Magdalena Borodeńko

Brand Manager


Odlo

ODLO to szwajcarski producent funkcjonalnej bielizny termoaktywnej i odzieży technicznej trzech warstw, na światowym rynku obecny od prawie 80 lat.

Poprzez ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań projektowych i stałe wprowadzanie innowacji technologicznych, kolekcje ODLO mają wydatny wpływ na kierunek rozwoju całej branży odzieży termoaktywnej. ODLO jest twórcą w pełni syntetycznej bielizny termoaktywnej, która stanowi podstawę sukcesu marki i osiągnięcia pozycji lidera na europejskim rynku w tej kategorii odzieży.

ODLO to nie tylko bielizna. Znane jest również z kolekcji X- COUNTRY, NORDIC WALKING, RUNNING oraz OUTDOOR. Nasza współpraca z ODLO rozpoczęła się w 2006 roku i zaowocowała objęciem pozycji lidera w krajowym rynku bielizny termoaktywnej i odzieży technicznej. Przyczyniła się do tego nie tylko rozbudowana sieć sprzedaży, ale wsparcie marketingowe zarówno dla sklepów sportowych jak i edukowanie klienta końcowego o zaletach i przewagach technologicznych naszych produktów.

Kolekcje ODLO powstają w ścisłej współpracy z najlepszymi sportowcami dyscyplin zimowych i letnich.

„Zawsze bądź krok do przodu” – to motto, które trwale i niezmiennie przyświeca ODLO od blisko 80 lat. To nieustanne starania o to, aby sporty uprawiane na świeżym powietrzu stały się prawdziwą przygodą. Pasjonaci sportu oraz ich odzież stale muszą przeciwstawiać się żywiołom, a naszym celem jest zapewnienie im przy tym pełnego komfortu.

Paweł Buczko, Brand Manager ODLO

Skontaktuj się z nami

Chcesz jeździć na rowerze, wędrować, biegać, jeździć na nartach biegowych? Postaw na komfort podczas sportowych przygód. Odzież ODLO to połączenie miłości do sportu na świeżym powietrzu z odpowiedzialnością za środowisko. #WEAREODLO

Michał Tworek

Junior Brand Manager

Paweł Buczko

Brand Manager


Killtec

KILLTEC – techniczna odzież narciarska i snowboardowa

W 1981 roku w niewielkiej miejscowości Buchholz pod Hamburgiem Gunther Killer otwiera pierwszą fabrykę odzieży sportowej. Wtedy to właśnie zaczyna swoją historię marka KILLTEC, która swą nazwę zawdzięcza pierwszym literom nazwiska założyciela oraz swojemu technicznemu charakterowi.

W Polsce KILLTEC obecny jest od ponad 11 lat, a od 2003 dystrybuowany przez firmę LARIX. Rozbudowa sieci sprzedaży do ponad 200 liczących się punktów sportowych oraz zintensyfikowane działania marketingowe pomogły osiągnąć znaczący wzrost udziału marki na krajowym rynku. Technologiczny wymiar produktów KILLTECA wymaga licznych szkoleń, prezentacji oraz informowania klienta docelowego w sposób czytelny i przede wszystkim skuteczny.

KILLTEC jest obecny, jako sponsor nagród w czasie licznych wydarzeń sportowych, a dodatkowo czynnie wspiera czołowych sportowców, co ma ważne przełożenie na obecność marki w świadomości konsumentów.

Na przyjemność i dobrą zabawę podczas aktywności sportowych zawsze składa się wiele czynników. Gwarantuje to między innymi funkcjonalna i techniczna odzież, którą z pewnością można znaleźć w ofercie Killtec’a – marce ukształtowanej przez partnerstwo, solidarność i uczciwość połączonych z dużą pasją i doświadczeniem.

Paweł Buczko, Brand Manager KILLTEC

Skontaktuj się z nami

Szeroka paleta odzieży funkcjonalnej dla każdego, dedykowana do sportów narciarskich i outdooru – to to, w czym czujemy się najlepiej. Wszystkie produkty wyróżniają się dbałością o szczegóły, starannością wykonania i doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Przekonaj się na własnej skórze. #Killtec

Anna Frączek

Junior Brand Manager

Paweł Buczko

Brand Manager